Monki ^^

Har inte skrivit på ett tag, och jag hoppas att ni förlåter mig för det ^^ Har lixom haft annat för mig :)
I onsdags var jag o mamma o tränade, och då han jag inte logga in :/
I torsdags åkte jag och Agnes in till Monki (götgatan, T-banan: Slussen), och här är våra fynd :)
 Grå t-shirt med ficka: Monki

 
Biege kort jacka: Monki

 Mörkbrun löst stickad tröja: Monki

 Linne med tidnings-tryck: Monki

 T-shirt med "M" tryck: 100 kr, Monki

 "Farfarsbyxor" med ljusbrunt skärp: 299 kr, BikBok

 Turkost armband med silvriga "nitar": 59 kr, BikBok

 
Svarta tights med ficka på knäna: 200 kr, Monki

Blev faktiskt jättenöjd :)

Sen på fredagen hade jag o Agnes tennis och sen gick vi på crepperia och cirkusföreställning som btw va jättebra, även om en man i rött påminde skrämmande mycket om Peter Pettigrew (utseendet) från Harry Potter...

O igår sov jag över hos Bella, och vi hade VÄRSTA film-maratonet xD
Bröderna Grimm
Alice i Underlandet
Sherlock Holmes
Harry Potter and the prisoner of Azkaban
och Sagan om Ringen / de Två Tornen, så inte undra på att det slutade vid 00.00 :P

Men nu ska jag fortsätta redigera bilder från Indien, och kanske läsa lite ?

-

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hih okej vad bra. Har inte hunnit läsa den än men den verkar vara en toppen bok! :D

2011-01-30 @ 18:27:00
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: esse,

Jättefina kläder! :3

2011-01-30 @ 19:58:39
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0