Jag VILL INTE!!

Gaah! Man måste till skolan idag åxå, tydligen, fastän det är lördag...
Vi måste vara i skolan 10-13 för att vi har öppet hus..
Lyckostar ni som inte kan komma!

Men jag tänker inte vältra mig i självömkan (för det är väl så man skriver?) utan ta tag i det, och ha lite kul, med Bella, och ett kängrumatte-häfte xD (för åttan och nian)

Måste nog ta o bege mig ner till frukostbordet, börjar bli lite hungrig... Man vill ju inte att magen ska knorra när det kommer folk man inte känner...

Det kommer mer bilder snart, I promise ^^

-

Kommentarer
Postat av: esse,

Men gud, ofta öppet hus på en lördag... .__.'

2011-01-15 @ 18:26:44
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0