So if I wait for a holiday, could it stop my fears?

Tjohoo :)
Ska baka, och är på riktigt bra humör, även om dagen innan har vart rätt trist (och regning...) ;D
Vaknade typ jättebra tid, men sen somnade jag om i morse... ;/ Sen åt jag inte jättemycket till frukost, och hoppades på bra skolmat (dumt gjort av mig... det kommer inte bli bra skolmat nån gång) och sen drog jag till skolan.. Fick veta att någon från en montessori-skola i Kroatien skulle kommer o berätta om nått krig där (fråga mig inte vad det handlade om, jag lyssnade inte (och hörde inte))
Sen jobbade jag ganska mycket med min novell i engelskan, och skrev typ en sida x3 sen åt vi (och jag var utsvulten) korvstroganof, med stenhård korv (jag tvivlar på tillagningsättet) och sen hade vi bild :D Min favvolektion ^^ Fortsatte på mitt hjärta och fyllde på med tapetklister och sedan drog jag o Bella till blåa för att kunna teckna i fred :) hade lite ont i huvudet, men det gick över x3
På rasten spelade vi piano, och (hehe) gjorde livet surt för killarna som spelade piano xD Vi är lite roliga i vår skola, MEN det är ingen särskola, det är ni puckon som tror det som egentligen är särbarn xD
jaja :)
Ska baka nu, så vi hörs senare med resultatet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0