No one else can rescue me, it seems

Halojj :)
Har inte bloggat på ett tag, Livia, Andrea och Bella kom ju över :) Sen sov bella över och vi kollade på Eight-legged freaks och Kommisarie Späck ;D
Sen efter att Bella åkte hem kom Casimir över och vi kollade på Pirates of the Caribbean - Död mans kista , och den va bra (som alla andra gånger jag har sett den :D), men min favvo är fortfarande trean ;)

bild från eight legged freaks och kommisarie späck, ni kan ju gissa vilken som är vilken ;D

Tänker dra till tebban senare, ska se om jag hittar något nytt snyggt :) Ska nog spara pengar, så jag köper nog inget extra... Annars ska jag nog börja med den sk balsammetoden :) Den låter extremt bra ^^

Annars vet jag inte, vad jag tänker hitta på .. Ellen ska få en sköldpadda, och som är o kollar på en som heter Vilse just nu xD

Bajsbajs

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Haha, fett gulligt med en sköldpadda! :]

2011-04-03 @ 11:00:51
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

SV; Råttor? :o , Dom är läskiga! Haha nejdå, dom är ganska söta dom också! :)

Men btw, kan du inte lägga upp mer Indien bilder, heheh...? :]

2011-04-03 @ 17:14:40
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0