I'm sticking with you, 'cause I'm made out of glue

Hejsan på er ;)
Katrineholmarna har vart här så man har ju inte kunnat blogga så mycket ;D
Sen cyklade jag till Bella o hade kul ;)

Orkar inte skrva vad vi har gjort i helgen annars, ska plugga hud och celler och telefonens utveckling :S sen måste jag läsa åxå :/


Bild från när vi va hos Elin och Tobias för .... ÖÖöö... Äh ett tag sen xD

Egeintligen skulle det inte vara någon bild till det här inlägget, men jag försöker ju att vara en "fotoblogg" eller ngt liknande ;)

Well, ses ;) Ska förästen till farmor o farfar imorrs om ni undrar varför jag inte updaterar ;D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gillar fotot! och snygg Elin förstås ;)

2011-04-25 @ 12:30:19
Postat av: Wiilow [ Foto tankar Känslor]

En fin bild!



Men åhhh tack vad du gör mig glad genom din fina kommentar och att du tycker så. Jag tycker dock kanske inte alltid det men det är en annan femma.



Många kramar

2011-04-25 @ 23:03:00
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0