Dom älskar dig precis som du är nu

Har målat naglarna, eller tja, igår ;)
I mina tre favvo-färger och ett par andra

Ska träna med mamma och redigera bilder just nu
Sen ska jag sitta o sola, det är sånt fint väder

Men här kommer receptet på smarriga cupcakes ;D


Fina framsidan <3


Den första, Marsmallow cupcake, ingredienser


Och hur man gör ;)


Det där det är blått runt är banan och pecan cupcakes, men eftersom jag inte gillar banan får ni inte
receptet xD


Chokolate chip cupcakes som var mina favoriter, och var noga med att inte ha för mycket vatten på
"icingen", det blir extremt såsigt, den rann av cupcakesen.


"Method"


"For the Icing" Och som jag sa, inte för mycket vatten!


Helheten ;D Tack Claudia och Nea <3<3<3<3

Hejdå på er ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0