Tisdag med allt vad det innebär...

Hejhej på er!
Har haft en hyffsad dag idag, inte den bästa, men ok ändå.. Först hade vi svenska, och jag kom på att vi skulle ha debatt, och jag kan INGET om miljöpartiet... Villket inte Bella kunde heller ^.^ Men vi gjorde vårt bästa (och höll mun) ;) Sen vare musik o vi hade repitition på noter och sånt.. Tråk.. ;( Sen hade vi NO och JW brerättade om värme för oss.. Åxå tråk :/ Så blev klockan 11:00 och vi hade spanska, själva, och jag tränade på alfabetet. Lite roligare, men inte världsbäst.. Så var det iskallt hela dan x/ (och jag cyklade till och från skolan...)
Sen innan gympan gjorde jag provet på Tryck, eftersom jag var sjuk när alla andra gjorde det ^^ Det gick nog ganska bra förutom det himla tjatet om domkrafter!!
gympan hade vi innebandy (inte kul!) och vi var typ kräftor (jag syftar på våra ansiktsfärger) efter..

Sen gick jag ner till stallet och tog hand om Jompish, och anmälde mig till dressyren på lördag. Hoppas jag får Jompah <3

Nu kollar vi på idol, vilket väcker frågan, vad tycker ni om årets finalister? Var det rätt som gick vidare igår (och kan någon säga vilka till mig för jag är inte så insatt) ?

Tack för mig :)
Mathilda

Kommentarer
Postat av: esse,

Lycka till på den där dressyren ! 8) <3

Jag tycker Alice och Olle är bäääst ! :'D

2010-09-28 @ 21:07:01
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: liindblaads

tack för du är med och tävlar :) drar en vinnare innom kort :)



//liindblaads

2010-09-28 @ 23:07:08
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0