Skoljoggen och cykel-bärning D:

Ush fy!
Hatar verkligen skoljoggen, varför tvingar de barn att springa??? Sprang 2,4 km på 18 min, men var nog nästan död efter asså... Sen dampade Casimirs cyckel-lås, och vi fick BÄRA hem den från Altorp!!! Stackars oss ;(
Svenskan var ok, men lite tråkig, och apråpå svenska, har jag ett bra tips om en bokserie som handlar om en flicka under 1800-talet som heter Gemma Doyle, av Libba Bray. Her ni läst den, och isf, vad tkr ni om den?

---

Själv är jag på den tredje och sista boken, Längtans rike och än så länge gillar jag den ;)
Sen gjorde jag prov på luften, och det var sååååå enkelt <3

See  ya'
Mattis

Kommentarer
Postat av: esse,

Men jag tycker det är kul att springa , haha ! 8'D

Vi sprang 4 km igår på idrotten! ;s , Men det va kul ändå , haha! ^^ <3

Vi ska köra massa intervaller imorn på idrotten , då kommer jag verkligen dö ! x3

2010-09-15 @ 20:51:31
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0