Ledsen!

Shaa!
Sorry för att jag inte skrev igår! Hade borrtom, o internet sega, men iaf... Hade kul med Sofia i stallet, och vi smörjde lite.. Sen borstade vi Jompis, och jag kan meddela att han har bytt box, och nu har Macke (som han bytte med) bitit sönder hela kanten! Blir så sur! Menmen, så är jag kom hem såg jag på House, som var det första avsnittet i den nya serien! Jättekul, faktskt, men vad tyckte ni?
Idag var det gymnastik, men jag hade ont i svanskotan, och kunde inte vara med, men de andra hade höjdhopp, och sånt...

Nu ska jag inte göra ngt spec, bara redigera lite bilder, så här kommer lite bilder från landet :) <3

-
Utsikten från båthuset, på kvällen/eftermiddagen...

-
Och här är en liten del av stigen från båthuset till själva huset... (Taget med kameran på marken)

-
Hade lite kul och låg på rygg, typ fotta upp i himler eller ngt :)

Tack <3
Mattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nej , missade House ! ;o , Trodde det började idag ! x3 , Men aja ! ;)

Fina bilder , btw! :) <3

2010-09-22 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0