Happy B-day Bella <3

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy bithday dear Bella, happy birthday to you! <3
Japp, idag blir Bella tonåring, eller fet och förvirrad, som Vicki säger ^.^ Men iaf, innan vi ska fira henne, så ska jag ner till stallet o leka lite xD, nej, inte riktigt, men vi ska köra "Fångarna på Fyrfota", och det låter kul ^^
Sen ska jag dra till Bella och fira henne lite, och jag tänker inte säga vad hon ska få, bara det att jag skulle gärna ta det om jag fick :D
Och idag firar bloggen två veckor!

Bild i repris, ska se om den kan bli bättre idag...

-
Sådär ja, den förra blev lite utdragen, och jag tänker inte göra om det misstaget xD

Grattis Bella <3
Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0