Cirkus! (NOT)

Sha!
Idag skulle det ha var cirkus, men min fysiska hälsa ville inte det. (med andra ord, jag är för sjuk för att göra ngt annat än se på teve och va på datan...) Men iaf, hade riktigt kul igår!
1. I stallet vann vi "Fångarna på Fyrfota" och fick med oss riktigt mkt godis hem, villket var en seger värd att vinna!
2. Bellas "garden party" var en succé och alla gillade det (hoppas jag), även om sista timmen gick åt att bara mysa i chill-tältet... (Delvis mitt fel, för att jag blev så himla trött...) Det serverades tacos, och alla åt, sen blev det chokladmousse till efterrätt. (mums!)
Idag planerar jag att slappa, och nörda PetVille, eller ngt annat (konstigt) spel.

Ses! (not)
Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0