Utvecklingssamtal ^^

Hejjsvejjs på er då :)

Soo... Idag gjorde jag matteprov på morgonen, och satt me Bella och Alex, sen hade de presentation på svenskan. Pasta. (Det gjorde mig så hungrig !!)
lämnade Max tillbaka hungergames till mig, och jag började läsa lite i mitten.. xP (Och jag läste på klassrådet) sen vare nutidskryss.. Fick 9 av 12 rätt ! Ganska bra för att vara mig :)
Sen gick jag och Agnes till idrotten för att förbereda våran lektion, och det blev faktiskt bra, även om vi inte hann med allt vi ville.. Alla tyckte det var roligt, så det var ett plus :)
Sen drog jag hem, och väntade på att pappaskulle komma och hämta mig till utvecklingsamtalet med Anders. (Som för övrigt gick bra, och det tänker jag inte gå in på.. ) Och sen hämtade vi Ellen på teatern, och på radion gick Mammas Nya Kille!! Skojjsigaste radioprogrammet EVER!! xD

Aja, sen fick vi kycklingfajitas till middag, och Paradise hotel går på teve, UÄK! säger jag bara...

KramKram
                                           -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0