Tankar om en (misslyckad) tävlingsdag ...

Jag känner mig djup jusst nu, ifall ngn undrar ;)

Så igår va det tävling, och jag blev utesluten på grund av Space (skitunge-hästen!), villket inte vra så bra, men mina poäng var bra, för om jag inte hade vart utesluten hade jag kommigt trea, villket var bra, för att vara den första (i dressyr dessutom :() Jag var nöjd med min insats. :D
Sen kom Elin och sov över, därför hade jag inte kunnat skriva :)
Vi målade mina naglar, och hon putsade lite på dem, så de blev jättefina. ;) <3 Med orange-rosa underlag blev mina fina blå och rosa blommor jättefina <3 Tack Elin :)

Idag hade jag o Agnes cirkus, och vi övade på ngn sorts "judo-rullning" hela fösta timmen :/ Inte så kul :S Sen fick vi jobba med den stora ringen, vilket var roligt :) Sen bakade vi kanelbollar :) Mumsiga <3 

Sen vare bara jag och pappa som åt hemma, för Ellen o mamma va i Kista :)

Sharå
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Jag hade bländare 1,8 därför blev det så :P

2010-10-03 @ 19:59:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0