Ojjski-pojskii

Som det lilla djuret i barnprogrammet säger, jag börjar dö av mina nerver nu ;/ Eftersom jag ska tävla imorrn...
Sorry förästen för att jag inte kunde skriva igår, men jag har faktiskt ett liv :) Jag o Nea letade igenom hela internet efter hungergames-saker ;) Sen kollade vi på miljoner bilder på dom man trodde skulle spela Gale (<3)
Katniss, Haymitch, Rue, Prim (<3) och Peeta (:@) osv... Kul <3
Idag vare tennis och jag o Agnes kom liite sent ;) Men iaf, vi kom dit... Men sen när vi skulle hem börja cykelnn pya, o pappa fick komma o hämta oss xD

Ska se om jag hittar en bild :)

-

Det blev en på sötis (som jag inte skulle ha på tävlingen, fick Space, den odågan :()

Jaja, hejdå, och allt som tjaffs,,
Mattis

Kommentarer
Postat av: esse,

Lycka till imorn! :D

Säg inte tack , det ger otur! ;)

Vadå, får ni lixom hästar tilldelade vilka ni ska tävla eller ? :)

2010-10-01 @ 19:59:11
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

Fett fin bild på Jompa :)

2010-10-01 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0