Hösten är här!

Jag vet att det är lite sent att säga så, men nu har jag vart ute o fottat lite höstbilder, efter tennisen.

Idag åkte jag buss till tennisen från träslöjden, och det gick bra, förutom att jag fick vänta 30 minuter innan den började :S
Sen kom mamma o hämtade mig, och då var det fint väder, och efter jag dushat, när jag skulle t och fotta, blev det mulet :/ Inte kul! Men jag lyckades få lite bilder iaf.

Så nu är det landet nästa, och på söndag avskedsfika till Vicki :) <3 Inte så kul att hon ska iväg, men det är alltid kul med lite fika :) :D Men då missar jag cirkusen...

-

Gammal bild från landet, eftersom jag är på den bärbara :)

Hejssvejjs <3
                                                       -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0