Glömd nyckel och skötardag

Hehe :)
Känner mig lyckades, eftersom jag glömde nyckeln igår, och låste mig själv ute, och var tvungen att vänta på pappa (en och en halvtimme!), men jag var lite effektiv och läste in hela första kapitlet ur Hungerspelen på svenska, åt Agnes <3
Sen kom pappa och jag skyndade mig till ridningen, och han till att få Especial, vilket var ganska bra, eftersom vi skulle öva på skänkelvikningar. :) Jag kände att vi hade bra connection, och vi klarade oss bra :) Han var jätteduktig.

Idag var en vanlig dag på skolan, men jag började på min föredrag om samer, vilket var bra :)
sen gick jag hem, och sedan till stallet, och borstade Jompish. Sen smörjde jag, Sofia och Tabitha lite träns, och så, sen satt vi bara o skrattade resten av tiden. Men när vi skulle cykla hem var iiiiskallt :S Men vi tog oss hem iaf :)

-

En gammal häst som jag ritade sist vi var hos farmor och farfar :) <3

See ya'
Mathilda

Kommentarer
Postat av: esse,

ESPECIAL !! :D <3

2010-10-05 @ 20:22:39
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

hahha :) fan vad vi skrattade :)

2010-10-05 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0