Fys på idrotten!?

Ush neej!
Men har inte fys på skolans idrott, och inte med fotboll efter ! :S Och definitift inte om det är Robert som ska ha det för att familjen Oscarsson/Howard flyttar till Grenada på tisdag! :/ (Vi kommer sakna dig Vicki <3)
På svenskan hade Agnes och Claudia föredrag om kejsarpingviner, och det var intressant, vilket får mig att tänka på mitt föredrag :S Måste förbereda mig lite till :)
När jag kom hem gjorde jag en smothie på hallon, blåbär, bubbelvatten och yoghurt. (Hur mkt av varje är hemligt ^^) Nu håller jag på att redigera lite bilder från när jag var sjuk, lekte lite med kameran. :)

-
Lite lek som sagt :)

-
Och så här såg en del av Bellas present ut :) <3 <3

Hejrå :)
                                                                       -

Kommentarer
Postat av: esse,

Svar; Aha , okej.. ;)

Men jag skrev ju det förut , haha ? x) <3

Du får gå in på designadinblogg.se , klicka på Bloggdesign , och sen får du skrolla ner tills du hittar det, ;)

2010-10-07 @ 06:47:09
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0