Cirkusträning ^^

Puh..
Äntligen hemma efter en jobbig cirkuslektion !
Men vi börjar innan det, och i fredags, eftersom jag inte skrev då :)

Fredag 22 oktober 2010
Vi firade min kusin Joels födelsedag. Så efter tennisen åkte jag hem och gjorde iordning mig.
Klädsel: Svarta byxor från Monki, Lila tunika från KappAhl.
Så gav jag honom den nyckelring i läder som jag gjort på träslöjden. Han blev jätteglad över den :) Jag fottade massor, och de bilderna kommer sedan :)

Lördag 23 oktober 2010
Vi åt lunch hos Kasia och Basia, som städar åt oss, och fick se deras lägenhet. DEn var assnygg, så om de kommer sälja sen, när jag behöver en egen, kommer jag DEFINITIVT köpa den ! (Om jag har råd, vill säga xD)
Sen latade jag mig bara, och på kvällen såg vi två filmer, Wedding daze (Betyg 3/5) och Juno (Betyg 4/5) Båda var bra, men Juno var roligare :) Ska se hela ngn gång, eftersom vi såg båda samtidigt.. Men iaf. ^^
--

Så nu kommer vi till söndagen..
På morgonen vaknade jag av att mamma och Ellen var uppe, och jag kunde inte somna om :@
Sen åkte Ellen iväg till kyrkan för att öva, och jag började blöda näsblod. Igen.
Sen, när det slutat blöda, åkte vi också till kyrkan för att lyssna på en astråkig gudtjänst, och med en tråkig präst som bara babblade på... TRÅÅÅÅÅÅKIGT, om man frågar mig... Men ingen frågar.
Men iaf, sen var det cirkus, och Jenny hade en vikarie, som var lite jobbig, och typ tvingade mig att göra volter, och till och med en bakåtvolt från en plint.. :( Sen fick jag göra en rolig för-övning till flickis, den var rolig.. :)

Godnatt på er :)
                                                -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0