Tips och Trix - del 1: Flott hår? Nej, tack!

Japp, Tips och Trix del 1 kommer att handla om hur man kan göra för att slipa tvätta håret varenda dag om man har flott hår.

-

Vill du ha fint hår, som inte blir fett efter bara någon dag?
Mitt tips är att ta shampoo två gånger, altså;
1. Skölj håret
2. Ta lagom mycket shampoo, och gnugga in det ordentligt, och jag menar verkligen ordentligt, inte bara lite på, för det kommer inte att hjälpa.
3. Skölj ur håret.
4. Ta shampoo igen, men inte lika mycket den här gången, och gnugga lika mycket som första gången.
5. Skölj ur, och om det behövs balsam, annars kan man om man har kort hår (som jag har) skippa det, men det kan bli statiskt, så blir det hår det, ta lite balsam, och låt det sitta i ganska länge. Skölj sedan ut noga.

Det var allt för idag, kommentera gjärna om du har frågor eller synpunkter, eller har du kanske något problem som du vill att jag ska ta upp?
                                                           -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0