Packardag :/

Ingen cirkus idag, nää..
Jag har inget att göra där ändå, eftersom det är sista gången innan uppvisningen, och jag åker ju till Indien, så jag kommer inte vara med då, och alla andra kommer vara det, så jag sitter på en matta och gör inget alls..
Så idag har jag gjort massa annat ^^
Först på morgonen åt jag såklart frukost, men sen gick jag ner till tvättstugan och höll på där nere i säkert en timme, och sen gick jag upp, och hjälpte Ellen sy lite saker till sitt gosedjur. Det var en trevlig sysselsättning.

Sen bakade vi lussekatter, och jag knådade bara degen, typ.. x3
Efter det så var vi i tvättstugan igen, och sedan fikade vi.

Sedan dess har jag vart på datan..

Smakprov på hästbilderna:
-
Riktigt bra va?

Hejrå <3
-

Kommentarer
Postat av: esse,

Åh, ladda upp meeeeer häst bilder när dom är klara , haha! :D , (a) <3

2010-11-29 @ 17:44:03
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0