Jompa forever <3

Ush! Det snöar! Eller inte direkt snö, utan mer slask..
Har vart i stallet hos Jompis, och jag höll på att frysa ihjäl på väg hem från idrotten. Vi fick prova på boxning, eftersom en i klassen går på det :) Ganska kul, men nu har jag ont i knogarna :/
Håller på med en ny header, kan ni gissa vilken färg den är i? Den som har rätt får en länkning här ^^ (Om ni inte redan har en :D)

Såg nu att det blev ett kortis inlägg, och lägger till en liten bild. ^^

-
Det är min pappa som har fottat, eftersom det är jag som kör, men jag tror att det är ok för honom :)

Sees :)
                                                              -

Kommentarer
Postat av: esse,

Här har vi maaaassor med snö.. 8) <3

2010-11-10 @ 06:50:51
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0