Inget speciellt.

Well, idag har det inte vart så mycket, förutom att min klass har vart på stadsbiblioteket...
Eftersom Andreas pappa jobbar där guidade han oss där. Och jag har ett lånekort där! Men boklånesaken fick typ damp när jag skulle låna en bok, och typ sa "Den här boken får inte lånas ut, var vänlig kontakta personal" och jag vågade inte säga något :| Värsta dampsaken, och sen skulle vi hem, så hann inte kolla efter en ny bok. Ska kolla på biblioteket vid skolan, om de har den :) *Hoppas, Hoppas*
Annars var det inget speciellt, men jag håller på med en ny header :)
Hoppas på att kunna lägga upp den snart, och att kunna koda lite, så ni får ursäkta om det ser lite knäppt här :)

-
Det är jag, när jag var mindre :) Den kommer att vara på den nya headern :)

Mathilda

Kommentarer
Postat av: esse,

Nej vad gullig bild! ;3 <3

2010-11-10 @ 18:47:25
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

2010-11-15 @ 20:41:38
Postat av: Linnea

Gud vilken fin bild <3

2010-11-15 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0