The boy who lived

Japp... Nu tänker jag ansluta mig till HP-nördarna och bli sådär nästan-lite-för-galen-i-Harry xP

Såå, idag är det nyårsafton...
Planering för idag: Tebban, typ .. xD

Meny : (Recpt kommer :D)

Förrätt: Renköttsrullar/Crustader med skagenröra

Huvudrätt: Oxfilé med ungsrostad potatis och vitlökssmör

Dessert: Marianneglass

Just nu kommer jag inte på så mkt att skriva, men jag har en fråga till er som läser...

Vad ska ni göra idag? Och vad ska ni äta till middag?

Nörd-kramar från
-

Kommentarer
Postat av: esse,

Haha, kom ihåg när jag tipsade dig om Harry Potter, och du bah: "Nej, jag ska aldrig i hela mitt liv läsa Harry Potter!"

HAHA, och nu är du värsta nörden, som jag... x3 <3



Hehe, vi ska också käka Marianneglass.. :3 , Och sen ska vi äta julbord, höhö... (a)

2010-12-31 @ 11:05:52
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0